Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 15:12:08 MET

> ponad roku (!) usiluje sklonic Autora do: 1. dodania opisu prob smakowych -
> bo to jest najfajniejsze, 2. dac do zrozumienia, ze wypada jednak dawac
> odnosnik. Bez skutku! Moze ta droga uda mi sie Go zawstydzic...

On jest w ogole jakis dziwny, co nawet widac po jego wypowiedziach na newsach. Kiedys poprosilem go o umieszczenie linku do Chemfana, umiescil, ale gdy zajrzalem na jego strone pozniej, stwierdzilem ze zdumieniem, ze wszelki slad po Chemfanie zaginal (czym zreszta dezinformuje internautow, gdyz jest na jego stronie wzmianka o chemicznych listach dyskusyjnych i brakuje tam Chemfana). Gdy mu zwrocilem uwage, ze Chemfan przeciez ciagle istnieje i nie ma powodu, aby usuwac informacje o nim, dostalem pokretne i miejscami wulgarne wypowiedzi, w ktorych posuwal sie nawet do szantazu. Coz, trudno jest z takim czlowiekeim rozmawiac skoro najwyrazniej jest obarczony jakimis kompleksami, boi sie "konkurencji" oraz jest nieszczery i niekulturalny. :(

ak