Autor: Witold Telus (pixxel_at_poczta.arena.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 18:44:54 MET

Witam ChemFanów!

Czy ktoś mógłby mi pomóc? ... poszukuję dla mojej szkoły (LO) dużego, ściennego układu okresowego o wymiarach co najmniej 4m x 3m (albo nawet większego).
Nie mam bladego pojęcia gdzie, kto i za ile może coś takiego sprzedać. Przeszukałem wszytkie okoliczne duże księgarnie i wydawnictwa, doprowadziłem do czarnej rozpaczy Dyrektora szkoły, a firma poligraficznoreklamowa  chce ode mnie ponad 1000 zł za wersję na płycie pilśniowej.

Jak na razie mam własnej roboty prowizorkę z papieru, drukowaną na kilkudziesięciu
kartkach A4, napisanych w Wordzie, ale to jednak nie to...

I jeszcze jedno:
Czy wiadomo coś na temat nazw nowych pierwiastków o Z>112 ?