Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 11:03:47 MET DST

At 14:01 25.10.00, Roman J. Farański wrote:

[...]

>P.S. A czemuz p. dr X, czy Y., w takim trywialnym temacie (kurs pierwszego
>gradu, chemia fizyczna - laskawie sie nie wypowiada dla wyjasnienia
>"maluczkim" hasla pod tytulem wykresy fazowe stopow, obszary
>niemieszalnosci, likwacja, kongruentna lub nie- mieszalnosc, etc, etc...,

Bedę wdzięczny, gdy podasz, w jakim podręczniku kursu pierwszego gradu (?) chemii fizycznej wyjaśnione jest, dlaczego srebra nie można lutować stopami cyny! :-> Sporo napisałeś o swojej bogatej bibliotece, wykresach fazowych stopów, obszarach niemieszalności, likwacji, kongruentnej lub nie-, mieszalności, etc, etc, a także o swoich doświadczeniach z odzyskiem złota, ale rozwiązania problemu Pawła nadal nie widzę ("Objawy: fragment lutowany po pewnym czasie po prostu rozsypuje sie.")! :->

>Czy Szanowni Panowie Adiunktowie zostawiajq do swojej dyspozycji wylqcznie
>slowa "bzdura", lub "gowno prawda", (a fe ....., nieladnie). Wyjqtkowo
>odczekiwalem na zabranie "glosu" - patrzac, kiedy X, Y, majacy "poslanie"
>dydaktyczne laskawie uchyli rqbka swojej wiedzy w tym temacie.
>-))))))

Cóż, gdy nie orientuję się w jakimś temacie, to staram się raczej nie zabierać głosu, niż pisać bzdury! :-> (Nie twierdzę przy tym, że Ty w *tym* temacie się nie orientujesz, wyjaśniam tylko, dlaczego ja tu nic nie pisałem)

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html