Autor: Roman J. Farański (faranski_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Oct 2000 - 20:16:56 MET DST

> Bzdury! Jak sobie wyobrazasz ustalenie takiej dawki? Ma byc smiertelna dla
> kazdego? A moze ktos przezyje?

Masz rację, dawno nie miałem do czynienia z toksynami, szczegóły się pozacierały
Każdy organizm - to "nieco inne wymagania", statystycznie według populacji odnosi się L50, czy Lo do1 kg wagi organizmu. Ale sq jeszcze cechy indywidualne. Tak czy inaczej z dyskusji na ten temat wycofuję sie. Nie czuje sie mocny. I'sorry

Uklony

Roman>