Autor: Roman J. Farański (faranski_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Oct 2000 - 21:09:00 MET DST

Odpowiedx na post Michala Sobkowskiego, nie pisze jej w tle Re- Michala, bo zdarzylo mi sie juz kilka razy, gdy pisze w tle czyjegosc postu - list wychodzi w edycji HTML. U mnie ustawienia sq OK.

odniose sie do cytatu:

"dobrze, ze powstrzymales sie z tym wykladem ........,"

Dlaczego wsrod niektorych listowiczow, respondentow jest taka dziwna natura wrecz przyczynkarstwa do "niepowiedzianych tresci". Czy to, ze nie pisze o barwach dopelniajacych, o swietle odbitym, rozproszonym, pochlonietym - czy to oznacza, ze jestem "osiol", dyletant z zakresu optyki. Mi sie po prostu nie chce "pisac dlugich postow", a wiec - ze jezeli swiatlo odbite jest niebieskie, to barwa dopelniajaca jest czerwona itd, itp. Pytanie Andrzeja zrozumialem jako pytanie o nature koloru tlenu, ktory jest skladnikiem powietrza. W odpowiedzi za najistotniejszy uznalem fakt, ze molekula tlenu posiada pary elektronow niesparowanych. No bo przeciez posiada. Istnienie tych par, to wlasnosci magnetyczne tlenu, jego momemnt dipolowy i barwa tlenu. I to jest prawda. I co wg. Michala jeszcze trzeba pisac, ze dla swiatla odbitego koloru niebieskiego barwa dopelniajaca bedzie czerwona. Niby mozna. Ale mi sie nie chcialo. Nawet nie chcialo mi sie siegnqc do podrecznika jak jest konkretnie dla tlenu dlugosc fali swiatla odbitego, a jaka pochlonietego. Do tego jeszcze "tyle....." o swietle rozproszonym, zalamaniu swiatla przy roznych gestosciach optycznych osrodka, ble.., ble..., i mozna dojsc do tego - ze tlen jest zolto-zielony albo inny kolor wedlug gustu. I w jakis sposob to tez bedzie prawda. A nie ..? -))))

I do Michala pytanie wprost. Czy ten post jest tez w HTML ...? Bo jezeli tak, to musze kogos poprosic o kontrole mojego PC-ta. A moze tylko Ty, Michal odbierasz mojq poczte w HTML.
Odpowiedz mi na przykladzie tego "postu> Po mojemu jest on OK.

Pozdrowienia

Roman