Autor: Dr Marcin (pyroman_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 22:21:29 MET DST

  Przeprowadzilem top samo doswiadczenie. Nadprzewodnik uformowany w ksztalcie dysku (spiek LaNiCuO i paru innych domieszek), moczony w cieklym azocie ...

  Czesc

  jestem chemikiem - amatorem i poszukuje nadprzewodnika wysokotemperaturowego ( nie musi byc dysk - moze byc maly kawalek ) - chcialbym zrobic doswiadczenie z lewitacja - potrzebuje tylko substancji która osiagnie stan nadprzewodnictwa w temperaturze cieklego azotu ( a moze wiesz skad wziasc ciekly Hel ?- chyba nie realne? )

  jezeli masz jakis pomysl to daj znac chetnie taki nadprzewodnik kupie lub zamienie na cos innego

  z powazaniem

  Marcin Matusinski

  pyroman_at_poczta.onet.pl

  jeszcze jedno :

  mam sposób na wykonanie nadprzewodnika barowo-itrowo-miedziowego w " domowych warunkach " - jezeli orientujesz sie czy jest to realne to daj znac , bo material by sie znalazl - jest tylko sprawa techniczna ( prazenie , stapianie itd )