Autor: Witek Mozga (mozgaw_at_rocketmail.com)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 20:12:14 MET DST

>Punkt materialny, rzecz wzgledna. Z

> chemii fizycznej/kwantowej/ jadrowej - pamietam wzor de'Brogliea.
> Poruszajacy sie z okreslona predkoscia masa postrzegana tozsama jest
> fali elektromagnetycznej, ktorej dlugosc wedlug tego wzoru mozna
> wyliczyc w zaleznosci od masy "punktu" i jego predkosci. W tym sensie,
> moja "pralka Frania", wytwarzając wir staje sie generatorem fali
> elektromagnetycznej, ścislej fal o pewnym spektrum ich dlugosci fali.

Bzdura. Wydaje mi sie, ze lejesz wode nie do Frani, ale do naszych glow. Nie masz pojecia o czym piszesz. Kazdej czastce istotnie odpowiada fala o odpowiedniej dlugosci i faktycznie wylicza sie to z wzoru de Brogliea, ale nie jest to fala elektromagnetyczna.

Doceniam Twoje proby ogarniecia dziwnych zjawisk, ale dobre checi do tego nie wystarcza. Potrzebna jest jeszcze wiedza (i znajomosc matematyki na bardzo wysokim poziomie jesli sie chce tworzyc teorie)

Na Twoim miejscu zamiast wypisywac bzdury zabralbym sie do pracy doswiadczalnej i jesli rzeczywiscie uda Ci sie wygenerowac antygrawitacje za pomoca przeplywu wody w odpowiednio profilowanej rurze albo zmusisz wode do wykorzystania energii prozni, co podobno niektorym sie udalo, (parz cytowana przeze mnie ksiazka) to wtedy daj nam znac. Pseudonaukowy belkot ograniczmy zas do minimum. Choc brzmi to brutalnie to nie chce Cie urazic. Tez interesuja mnie dziwne zjawiska i drazni ignorancja srodowisk naukowych, ktore trudno odchodza od "jedynie slusznych" teorii. Uwazam, ze dziwnymi rzeczy nalezy sie zajmowac, jednak pisanie bzdur dyskfalifikuje Cie na samym starcie, naraza na smiesznosc i przynosi wiecej szkody niz pozytku.

Pozdrawiam.

Witek Mozga

mozgaw_at_rocketmail.com
mozga_at_trimen.pl