Autor: Roman J. Farański (faranski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 14:32:59 MET DST

> Ja chciałem się spytać na jakim poziomie jest aktualna dyskusja?
> Tzn chodzi mi o to czy jest sens abym próbował czegoś na ten temat szukać,
> bo ja jestem w I klasie L.O. na profilu mat fiz, ale i tak nic z tego nie
> rozumiem. Mam się douczyć czy wyrzucić listy dyskusyjne z twardego?

Wszyscy się uczymy, nic nie wyrzucaj. A poziomy ....? Chciałbym mieć niekiedy spojrzenie, punkt widzenia bez nabytych ograniczeń, sztywnych kanonów - zadanych w dotychczasowej edukacji.

> Paweł Olszeski
> bezdi_at_poczta.fm
>
> Ps. Ja bardzo lubię fizykę.

Ja też, ale pojecie "fizyka" dzisiaj sie już rozmyło. Tak naprawdę nie ma nic takiego, dużo formalizmu matematycznego, raz się to nazywa fizyka, raz chemia raz biologia, wszystko się robi umowne.

Pozdrowienia

Roman>