Autor: Jacek Migdal (migdalek_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 10:16:18 MET

On Fri, 5 Nov 1999, Abraxas wrote:

> Kiedys uslyszalem/przeczytalem co nastepuje:
> "Ludzie zaczynaja sie fascynowac chemia z jednego z trzech powodow:
> -materialy wybuchowe
> -trucizny
> -srodki zmieniajace swiadomosc (zwane pochopnie narkotykami)"
> Co mozecie o tym powiedziec? :], no, przyznac sie...;)
>
> Ja przyznam, ze moje zainteresowanie wzroslo po przypadkowym
> natknieciu sie na synteze lsd a pozniej xtc i mdma, ale
> zsyntetyzowanie ktoregokolwiek ze zwiazkow pozostaje w sferze marzen
> sennych ze wzgledu na skoplikowanie, odczynniki i sprzet.

 ja sie przyznam wybuchy i tylko wybuchy ukierunkowaly mojezainteresowani, ale juz sie rozwinalem i nie tylko to mnie interesuje. Psychotropow nie probowalem i nie uznaje za ciekawe:))

--
Zycie jest piekne               X  X    XXX XXX X    X
zyjmy wiec glosno                XX     X X X X XX  XX

Jacek Migdal
midalek_at_artemida.amu.edu.pl