Autor: Abraxas (abraxas_at_2n.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 20:02:26 MET

Kiedys uslyszalem/przeczytalem co nastepuje: "Ludzie zaczynaja sie fascynowac chemia z jednego z trzech powodow:
-materialy wybuchowe
-trucizny
-srodki zmieniajace swiadomosc (zwane pochopnie narkotykami)"
 Co mozecie o tym powiedziec? :], no, przyznac sie...;)

 Ja przyznam, ze moje zainteresowanie wzroslo po przypadkowym  natknieciu sie na synteze lsd a pozniej xtc i mdma, ale  zsyntetyzowanie ktoregokolwiek ze zwiazkow pozostaje w sferze marzen  sennych ze wzgledu na skoplikowanie, odczynniki i sprzet.

mailto: abraxas_at_2n.pl
UIN: 20050561