Autor: Jacek Migdal (migdalek_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 10:32:20 MET

On Sat, 30 Oct 1999, Pawel Lukasz Urban wrote:

> Kiedys bym sie z tego smial. Teraz studiuje i wiem jakie rzeczy wygaduja
> wykladowcy. Nic dziwnego. Studenci notuja i zapamietuja oryginalne
> sformuowania. Czasami jeszcze przekrecaja. A przeciez moznaby prosciej...
>

> Pawel

A propos dziwnych rzeczy mowionych przez wykladowcow, to oststnio widzialem notatki studenta dotyczace analizy jakosciowej, gdzie wykladowca twierdzil ze zdolnosci jonowymienne np HCl wynikaja z jego lotnosci, i co wy na to?

--
Zycie jest piekne               X  X    XXX XXX X    X
zyjmy wiec glosno                XX     X X X X XX  XX

Jacek Migdal
midalek_at_artemida.amu.edu.pl