Autor: Tomasz Pluciński (tomek_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 20:11:21 MET


> > Kiedys bym sie z tego smial. Teraz studiuje i wiem jakie rzeczy wygaduja
> > wykladowcy. Nic dziwnego. Studenci notuja i zapamietuja oryginalne
> > sformuowania. Czasami jeszcze przekrecaja. A przeciez moznaby
prosciej...

Studenci sa jednak nie do pokonania. Chociazby: ">>psi<< jest to funkcja falujaca"
"metale sa doskonale kowalentne"

> A propos dziwnych rzeczy mowionych przez wykladowcow, to oststnio
> widzialem notatki studenta dotyczace analizy jakosciowej, gdzie wykladowca
> twierdzil ze zdolnosci jonowymienne np HCl wynikaja z jego lotnosci, i co
> wy na to?

Od jakiegos czasu zaczalem zbierac przyklady takiego belkotu. Planuje zrobienie wystawy. Ci, ktorzy rozpoznaja swoje teksty, pewnie sie na mnie obraza smiertelnie...

"sfinalizujemy eksperyment, ktory ewidentnie zweryfikuje nasze antycypacje!" "analiza zakresu znaczeniowego tresci pojeciowych w programach nauczania chemii"
"Od bryl platonskich do aktywnosci antyretrowirusowej: heteropolianiony i polioksometalaty - supramolekularna samoorganizacja nieorganiczna"

tomasz plucinski


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Thu 08 May 2003 - 14:47:46 MET DST