Autor: Janusz Pikta (JASIU_at_WCHUWR.CHEM.UNI.WROC.PL)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 15:16:37 MET

Witam wszystkich!
Mam jedno pytanie - czy ktos moze natrafil gdzies na informacje o zwiazkach, ktore oswietlane podczerwienia emituja swiatlo widzialne. Podobno najnowsze dolary sa zabezpieczane farba o takich wlasciwosciach. Kiedys w Swiecie nauki trafilem takze na wzmianke o krysztale, ktory 'zamienial' podczerwien na swiatlo zielone. Jesli ktos posiada jakies jeszcze informacje, bylbym wdzieczny, gdyz ten temat bardzo mnie zafrapowal.

Pozdrawiam,
Janusz Pikta