Autor: Jacek Roznowski (jacekro_at_tichy.ch.uj.edu.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 13:10:45 MET DST

Jakis czas temu byla mowa o zwiazkach organicznych wylewanych do zlewu. Myslalem, ze mnie to nie dotyczy. Ale niczego w laboratorium nie mozna byc pewnym. Dostalismy do wykonania analize, i zgodnie z metodyka przez 2 dni "przerobilismy" ponad 1,5 litra ksylenu. Wszystka poszlo do zlewu. (Oprocz tego co wyparowalo i wynieslismy w plucach - a dzien byl goracy). Po pracy musialem sie rzucic na mleko, choc go nie lubie. Ale w koncu zapracowalem na moj dodatek szkodliwy, chociaz duma mnie nie rozpiera.

Pozdrawiam.

## JACEK ROZNOWSKI
## jacekro_at_tichy.ch.uj.edu.pl
## K R A K O W