Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 10:04:29 MET DST

Zawsze mozemy przerzucic sie na zelatyne ze swinek, one nie choruja na gabczaste zwyrodnienie mozgu.

Jurek

Budzianowski napisal, ze:

> [...]
chyba wiemy jakie
jaki azbest jest
okladziny azbestowe zalozone
Wystarczy je jedynie
zrywac (tu sie zacznie pylic)
synntetyki.

dodatku w wyjatkowo
"rakotworczych" i to
dzieki czemu swietnie
absorbowane do krwi.

wszystkim na tym swiecie.

> A ja na to:
>
> Witam !!!
>
> Wszystko o azbescie juz prawie powiedzieliscie,
jednak w tym filmie (gdzie mowiono, ze szyja sobie sweterek z azbestu), mowiono takze,
> ze w darze pracownikom fabryki (azbestowej)
pracownicy dostali maski gazowe. Wszystko byloby O'K, gdyby nie to, ze wkladka w maskach tez
> byla z .... azbestu, czyli wszystko zachowane w
rodzinie. O ile dobrze pamietam, to w filmie, a raczej reportazu, pokazywali taka azbestowa chalupke.
> Po prostu szok : dachowki - azbestowe, wykladziny ?
- azbestowe, wycieraczka - azbestowa, plyty (takie przyokienne) - azbestowe, ubrania - azbestowe,
> na drutach azbest - lepszy od welny bo za darmo, i
wiele wiecej azbestowych przykladow. Azbest zawsze byl i bedzie rakotworczy, jednakze dla Polski podejrzany jest o rakotworczosc od okolo 1970, od 1980 uznany rakotworczym, a dopiero w 1998 zakonczyl prace ostatni azbestowy zaklad.

> Wiele rzeczy jest na swiecie, ktora czlowiekowi
sluza i truja, jednkaze dopiero z czasem on sie o tym dowiaduje. Niby taka Coca-cola, napoj pity
> masowo przez ludzi, a tez truta. Niby kurczaki
dobre, bo POLSKIE, ale karmione padlina. Niby ladne krowy, krasule, ale wsciekle. Krowy wycofac, mieso wycofac (ale z krajowego rynku, a nie z
swiatowego!!!). A pozniej jemy sobie galaretke z zelatyny z wscieklej krowy :-))))

> Jacek Cywinski
>
> e-mail Jacek.Cywinski_at_canpol.pl

> KLUB CHEMIKA
> http://anteneum.canpol.pl/chemia/