Autor: Anita Weber [Wb] (deltas_at_ing.uni.wroc.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 17:17:34 MET DST

Hej,
W zasadzie to co istotne o azbescie to juz zostalo powiedziane... Ja tylko wyraze slowa podziwu dla ewentualnych ludzi, ktorzy nosili (?) sweterki z azbestu. Trzeba byc niezlym twardzielem zeby czegos takiego uzywac ;-) Ja do grzania aparatury prozniowej uzywam starych tasm grzejnych wykonanych wlasnie z azbestu - sa one bardzo delikatnie plecione i faktycznie wygladaja jak dobrej jakosci tkanina :-)) Ale pamietam, jak w czasie zakladania tych tasm na aparature cala masa drobniutkich wlokienek azbestowych powbijala mi sie w skore rak az po lokcie - paskudne uczucie klujaco-swedzace. Brrr... nosic taki sweterek .. ;-)

Pozdrawiam wszystkich
Anita