Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 08:40:48 MET DST

Czesc chemfani,

Przygladam sie Waszej dyskusji i... nieco jestem zaskoczony iz temat zszedl na nieco inny temat. Wedlug mnie (zaznaczam iz jest to moja subiektywna opinia, gdyz kulki nie widzialem), sadzac z opisu kulka pochodzi od mlyna kulowego sluzacego do rozdrabniania materialow kruchych (sucha glina, czy jest tam moze w okolicy jakis zaklad ceramiczny? lub moze byl). Kulka wykonana jest najprawdopodobniej ze stopionego drbnoziarnistego tlenku gliinu (tlumaczyloby to twardosc ok. 9 w skali Mosha), gestosc (mozliwe ze jest czyms domieszkowana) i odpornosc na dzialanie kwasow i zasad.
Ciekaw jestem waszej opinii.

Jurek

---Witold Mozga <mozgaw_at_rocketmail.com> wrote:

> [...]
> nasza wiedza o pochodzeniu czlowieka jest
> niepelna albo..? Moze ta uwaga o kosmitach byla
> calkiem trafna ;-). Oczywiscie nie
> twierdze, ze moja kulka pochodzi sprzed miliardow lat
> a na dodatek od obcej cywilizacji :-).
> Chcialem po prostu zwrocic uwage na pewne rzeczy. Np.
> w Afryce Poludniowej znaleziono
> metaliczna kule z trzema rownoleglymi zlobieniami w
> prekambryjskim osadzie datowanym na
> 2.8 miliarda lat :-o. Takich przykladow jest wiecej.
> (`Zakazana Archeologia` M. A. Cremo i R.
> L. Thompson, wyd. ARCHE 1998).Dziwne nie? Co wy na
to?
> Witek
>

> DO YOU YAHOO!?

http://mail.yahoo.com