Autor: Tomek Ganicz (toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 10:07:16 MET DST

At 14:32 99-06-22 +0200, you wrote:
>Tego typu idiotyzmow jest wiecej. Podam przykład:
>powazna firma sprzedajaca na rynku polskim odczynniki
>chemiczne przez kilka lat z rzedu sprzedawala nam
>rozpuszczalniki (benzen, furan itp). [cut]
>Innym numerem jaki
>mi utkweil w pamieci byl zakup etanolu. Nie byloby w
>tym nic szczegolnego, gdyby nie to ze etanol
>techniczny krajowego wyrobu jest drozszy niz
>rektyfikowany w monopolowym. Wpadlismy wiec na pomysl
>aby zamowic kilka litrow tego trunku (o wiele tanszy
>niz polski, tak pisalo w katalogu) w tej firmie
>(skazony oczywiscie byl tak iz wypicie kieliszka
> [...]

To nie wina tych firm, tylko polskich i unijnych przepisow. A co do etanolu - to polecam zadzwonic do najblizszego przedstawicielstwa GUC (glowny urzad cel). Moja placowka zaopatruje sie od lat u nich w, zdobyty z lapania przemytnikow, etanol, co podobno wychodzi bardzo tanio, bo GUC nie moze sprzedawac zdobytego od przemytnikow etanolu na wolnym rynku.

Tomek Ganicz.