Autor: Michal Sobkowski (michael.sobkowski_at_physik.uni-ulm.de)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 19:16:32 MET DST

At 18:52 21.06.99 +0200, you wrote:

>Wierz mi, ze nie. Co dzien zjadami kilka lyzeczek soli (NaCl), bo lubie ta
>substancje.

Wiem, ze w zasadzie wszystko co jemy jest niezdrowe, ale jedzenie soli lyzeczkami to chyba kuszenie losu, nie sadzisz?

Michal

          Dr. Michal Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl
          http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html
          Permanent: Inst. Bioorg. Chem., Poznan, Poland
          Current:  Sektion Polymere, Univ. Ulm, Germany