Autor: Pawel (baddrzew_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 20:47:41 MET DST

> Wiem, ze w zasadzie wszystko co jemy jest niezdrowe, ale jedzenie soli
> lyzeczkami to chyba kuszenie losu, nie sadzisz?

To byla troche przenosnia, ale rzeczywiscie w sumie w ciagu dnia uzbiera mi sie dosc sporo tej soli. To moj przysmak. Aha, w zimie tez oprocz pokarmu podaje sie sol dla saren w lesie. W ten sposob uzupelnia sie ich niedobor sodu. A co do czlowieka, to owszem istnieje ryzyko zachorowania na nerki. Niektorzy jednak chca zyc intensywnie a krotko - ale to juz kwestia wyboru wartosci a nie naukowa.

Pawel Lukasz Urban, Rzeszow, Poland
http://friko5.onet.pl/rz/plurban/
pager: 0642237967
* wszystko jest trucizna i nic nie jest trucizna (T.B. Paracelsus) *