Autor: Andrzej Guz (zug_at_boruta.demo.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 15:04:54 MET DST

Witam ponownie
Niestety nie wyrazilem sie w moiim liscie do konca logicznie. Chodzilo mi o materialy dostepna na Internecie. Prowadzacy zazadal wydrukow ze stron WWW twierdzac ze takowe rzczy sa dostepne wsrod zasobow Internetu.Na dowod kazal studentom cos takiego znalezc.
W pierwszym odruchu tez poradzilem kolezance pojscie do biblioteki jako najmadrzejsze rozwiazanie, ale problem tkwi w tym ze zrodlo wiadomosci musi pochodzic z Internetu.Jesli znacie jakies strony z czyns takim to pomozcie, prosze.
Raz jeszcze przepraszam za zamieszanie
Andrzej Guz