Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Thu 13 May 1999 - 07:55:04 MET DST

Czesc,

Chyba chodzi o aminy alifatyczne. Najprosciej jest isc do biblioteki i wypozyczyc ksiazke "Chemia Organiczna" autorow Morrison i Boyd. Jest tego dwie czesci. W lekturze tej jest wytlumaczona w miare lopatologicznie cala chemia organiczna.
Zycze powodzenia.

Jurek

---andreas <zug_at_demo.pl> wrote:

> Witam serdecznie wszystkich listowiczow. Pisze po
raz pierwszy i od razu
> z wielka prosba.
> Nie znam sie na Chemi i na pewno nigdy sie juz na
niej nie poznam ale
> przyszla do mnie ostatnio zaprzyjazniona osoba z
prosba o jakies
> materialy na temat, mam nadzieje, ze zdolam to
poprawnie powtorzyc :-)
> :
> aminy alimfatyczne.
> Bardzo jej zalezy bo inaczej na uczelni prowadzacy
zlinczuje.
> Czy mozecie wskazac jakies adresy gdzie mozna cos
takiego znalezc?
> A moze ktos ma cos na ten temat i moglby
podeslas?Moze byc cokolwiek
> byleby bylo :-))
> Prosze podejdzcie ze zrozumienim do tego postu ale
sutuacja jest
> krytyczna.
> :-))
> Z goru dziekuje