Autor: andreas (zug_at_demo.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 20:02:30 MET DST

Witam serdecznie wszystkich listowiczow. Pisze po raz pierwszy i od razu z wielka prosba.
Nie znam sie na Chemi i na pewno nigdy sie juz na niej nie poznam ale przyszla do mnie ostatnio zaprzyjazniona osoba z prosba o jakies materialy na temat, mam nadzieje, ze zdolam to poprawnie powtorzyc :-)
:

aminy alimfatyczne.
Bardzo jej zalezy bo inaczej na uczelni prowadzacy zlinczuje. Czy mozecie wskazac jakies adresy gdzie mozna cos takiego znalezc? A moze ktos ma cos na ten temat i moglby podeslas?Moze byc cokolwiek byleby bylo :-))
Prosze podejdzcie ze zrozumienim do tego postu ale sutuacja jest krytyczna.
:-))

Z goru dziekuje

Andrzej Guz
mailto:zug_at_demo.pl