Autor: Marcin Marecki (mama_at_olicom.dk)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 14:16:12 MET DST

                Co rozumiesz pod pojeciem "przypadku cieczy dwuwarstwowych" ? Gliceryne zamierzam fizycznie oddzielic (odlac). Czy ciecza dwu warstwowa nazywasz mieszanina mydel I estru etanolu ?

                Rozumie, ze moge zrobic tak: odlac gliceryne. Dolac wody (ile ? - rozpyszczalnosc soli- mydel w wodzie ?). Pomieszac I odstawic, czy tak ?

                Nie pamietam jakie jeszcze zanieczyszczenia powstaja, ale dowiem sie I odezwe.

                Marcin