Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 16:34:32 MET

> Hmm.. to ma juz wprawdzie bardzo luzny zwiazke z chemia :-) ale
> widzialem kiedys program w BBC, ktory obsmiewal te domniemane

Tamten film opisywany przeze mnie rowniez opieral sie na wielu badaniach przeprowadzonych na setkach osob w UK i USA.

Dla mnie to wszystko dowodzi tylko jednego - nauki scisle wcale nie sa takie scisle, a mozliwosci manipulowania sa nieograniczone. To smutne, ze juz w zasadzie niczemu i nikomu nie mozna na 100% wierzyc.

ak