Autor: poli_merek (toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 13:33:37 MET

Andrzej Kasperowicz wrote:

> Tamten film opisywany przeze mnie rowniez opieral sie na wielu badaniach
> przeprowadzonych na setkach osob w UK i USA.
>
> Dla mnie to wszystko dowodzi tylko jednego - nauki scisle wcale nie sa takie
> scisle, a mozliwosci manipulowania sa nieograniczone. To smutne, ze juz w
> zasadzie niczemu i nikomu nie mozna na 100% wierzyc.

Jasne ze nie na 100%. Tyle, ze warto zwracac uwage na zrodlo informacji i kto dany program/ksiazke firmuje.
Np: Widzialem pelno bezsensowanych programow o "tajemniczych sprawach" na Discovery (choc jest tam tez wiele programow wartosciowych ) a w BBC nigdy takich nie ma, bo BBC bardzo dokladnie sprawdza co puszcza.

Tomek Ganicz.