Autor: Sylwia Pasieczna (SPASIECZ_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 09:03:59 MET

> Nie wyssalem przeciez tego z placa. Przeczytalem kiedys zdaje sie, ze w
> abstrakcie jakiegos artykulu - nie pamietam namiarow na niego, ale jak sie
> uprzesz to na pewno go odnajdziesz.

> I pewnie choruje, nawet nie wiedzac jaki jest tego powod. :(

> Zapytaj na amalgam_at_listserv.gmd.de
>
> Pozdrowienia
> ak

Plomby plombami. Ja i tak ich nie wymienie, bo panicznie boje sie dentystow. Z dwojga zlego chyba wole sie truc dalej. A propos konserwantow... Slyszalam kiedys, ze pewnego razu odkopano w Stanach nieboszczyka (po kilku latach odpoczynku zaklocili mu spokoj) i okazalo sie, ze facet prawie wcale sie nie rozlozyl. Zbadano jego tkanki i okazalo sie, ze ma w sobie tyle konserwantow, ile maja produkty, ktore my kupujemy i jemy. Z jednej strony wiec konserwanty to smierc, ale z drugiej strony dluzsze zycie pozagrobowe. Pozdrowienia.
sp