Autor: Janusz Dzielendziak (JAS_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 14:10:04 MET

> Witam!
> Mam pewna sprawe do Was .Czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie:
> "Czym rozni sie olej napedowy do roznego typu samochodow ,od oleju =
> napedowego tz.opalowego"

Zdaje sie ze rozni sie dlugoscia lancuchow weglowodorow (zdaje sie ze samochodowy ma krotsze)

> Wiem napewno ,ze rozni sie kolorem i wlasnosciami pieniacymi .Nie jestem =
> pewien co do pozostalego skladu chemicznego (chodz wydaje mi sie na 99% =
> ,ze nie rozni sie niczym ).
>
> Jazeli moja teoria sie sprawdzi to mozna zaoszczedzic na 1litrze ropy =
> ok.50gr nalezalo by tylko tankowac 0,75%zbiornika.

Oj nie radze...

> Trzymanko!!!

    Janusz Dzielendziak e-mail: jas_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl

            F.Joliot-Curie St 14 50-383 Wroclaw Poland
                    tel. 0048 71 204345
Strzez sie swych pierwszych odruchow, zazwyczaj sa szlachetne.
                                                        Talleyrand