Autor: Henryk Witek (cedziu_at_tichy.ch.uj.edu.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 15:27:05 MET

Czesc!
Wlasnie przed chwila rozmawialem telefonicznie z p.Stefanem Sekowskim , autorem ogromnej ilosci ksiazek chemicznych, ktore kazdy z nas w moldosci czytal i nawet robil doswiadczenia. Mysle, ze sie abrdzo ucieszycie, jezeli powiem, ze nasze zaproszenie go na Szkole bardzo go ucieszylo i obiecal, ze przyjedzie. Wstepnie umowilismy sie na za tydzien, zeby ostatecznie zdecydowac o jego przyjezdzie na Szkole. Prosze organizatorow o informacje jeszcze raz o Szkole i dostarczenie mi warunkow na jakich Sekowski moglby uczestniczyc w Szkole (jako gosc honorowy?). Chcialbym takze, zeby podjeto jakies kroki, ktore umozliwia mu bezplatny pobyt (i przyjazd) na Szkole (nie wiem, jak u niego z kasa, ale glupo by bylo, gdyby nie przyjechal, bo nie ma pieniedzy. Jezeli Tomek Holband bedzie potrzebowal telefonu lub adresu, to prosze o maila.
Tymaczasem.
Pozdrawiam serdecznie
Cedziu