Autor: BERI (fak_at_pro.logonet.com.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 21:43:08 MET

Witam!
Mam pewna sprawe do Was .Czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie: "Czym rozni sie olej napedowy do roznego typu samochodow ,od oleju = napedowego tz.opalowego"
Wiem napewno ,ze rozni sie kolorem i wlasnosciami pieniacymi .Nie jestem = pewien co do pozostalego skladu chemicznego (chodz wydaje mi sie na 99% = ,ze nie rozni sie niczym ).

Jazeli moja teoria sie sprawdzi to mozna zaoszczedzic na 1litrze ropy = ok.50gr nalezalo by tylko tankowac 0,75%zbiornika.

Trzymanko!!!