Autor: Konrad von Gawronski (gawronsk_at_ichip.pw.edu.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 16:19:09 MET DST

>Witam wszystkich..
>Czy ktos wie moze cokolwiek o szkodliwosci badz nieszkodliwosci
>telefonow komorkowych?
>ania

Doprawdy nie masz sie co martwic -
telefony komorkowe sa calkowicie nieszkodliwe. Ja np. zjadlem ich juz okolo dwudziestu i jak widac mam sie swietnie. Trzeba tylko uwazac na antene, bo moze ona czasem stanac (k)oscia w gardle. Poza tym nie ma sie co przejmowac tylko wcinac poki cieple (?)

:))

Konrad

K.G - Proletaryat editor:
http://www2.waw.ids.edu.pl/proletaryat