Autor: Pawel Kozyra (pawelk_at_tichy.ch.uj.edu.pl)
Data: Tue 01 Oct 1996 - 13:24:53 MET DST

 Witam!
Mam pewien pomysl, ale nie wiem jak sie do niego zabrac. Mam nadziej, ze mi pomozecie.
Chcialbym zrobic termometr barwny do
urzadzen chlodzacych. Chodzi o to zeby zaprojektowac uklad, ktory bedzie zmienial barwe np. w zakresie temperatur od 0 do -18. Moze to byc np uklad, w ktorym barwa zalezy od pH, ktore to zalezy od temperatury. Ale jaki barwnik (mieszanine polecilibyscie do prob). Ewentualnie jakas rownowaga reakcji syntezy jakiegos barwnika. Inny pomysl to moze ciekle krzysztaly. Nie wiem tylko jak sie za to zabrac. A moze juz ktos cos podobnego zrobil? Licze na dobre rady
 Wrobelek