Autor: Krzysztof Kledzik (kledzik_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Mon 16 Sep 1996 - 15:29:32 MET DST

Nie chodzilo mi o blokowanie dostepu do patentow, czy powaznej lteratury naukowej poswieconej narkotykom. Jestem jedynie przeciwny podziemnym publikacjom, pisanym i rozprowadzanym przez szalencow i nieodpowiedzialnych ludzi. Poniewaz rozne, czesto nieodpowiednie osoby maja dostep do Internetu, wiec obawiam sie, ze moga zle wykorzystac informacje tam dostepne.
JEZELI JEDNAK URAZILEM KOGOS MOIMI POPRZEDNIMI LISTAMI, TO BARDZO PRZEPRASZAM. Pozdrowienia :-)
Krzysztof Kledzik