Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 16 Sep 1996 - 12:02:03 MET DST

On Mon, 16 Sep 1996, Wojciech Szczepankiewicz wrote:

> Jesli nad ruinami Olsztynskiego zamku odpalono 7 (siedem) ton fajerwerkow,
> to ile kilogramow tlenkow strontu i baru opadlo na okoliczne skaly, lasy
> i pola uprawne? Przyznaje, ze widowiski bylo wspaniale, ale nie moglem sie
> opedzic od tej uporczywej mysli.

Tez sie nad tym zastanawialem. Rakiety wybuchaly kilkaset metrow nad ziemia (tak wynikalo z opoznienia dzwieku), wiec rozproszenie pozostalosci nie moglo byc zbyt duze. Oznacza to, ze wszystko to, dodatkowo sciagniete przez mzawke, opadlo na otaczajacy las i pola. Ciekaw jestem, czy stanowi to jakies zagrozenie?

--
Pawel Krawczyk, Krakow, Poland . Politechnika Krakowska . Fido 2:486/23

      http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ . PGP mail welcome