Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 16 Sep 1996 - 15:19:04 MET DST

On Mon, 16 Sep 1996, Krzysztof Kledzik wrote:

> Nie chodzilo mi o blokowanie dostepu do patentow, czy powaznej lteratury
> naukowej poswieconej narkotykom. Jestem jedynie przeciwny podziemnym
> publikacjom, pisanym i rozprowadzanym przez szalencow i
> nieodpowiedzialnych ludzi. Poniewaz rozne, czesto nieodpowiednie osoby
> maja dostep do Internetu, wiec obawiam sie, ze moga zle wykorzystac
> informacje tam dostepne.
> JEZELI JEDNAK URAZILEM KOGOS MOIMI POPRZEDNIMI LISTAMI, TO BARDZO
> PRZEPRASZAM.
Nie nie, bron Boze - nie o to chodzilo ;) Chcialem tylko zwrocic uwage, ze - w przeciwienstwie do prasowych sensacji (jak np. o terrorist's cookbook) - metody syntezy srodkow odurzajacych i materialow wybuchowych nie sa nielegalne. Karalne jest posiadanie jednego i drugiego, ale nie przepisow na nie. Niebezpieczenstwo jakie wiaze sie z wiedza nie ma nic wspolnego z dostepem do niej - jestem na 100% przekonany, ze terrorysci nie buduja bomb na podstawie opisow z Internetu. Jesli juz gdzies zagladaja, to do literatury fachowej - ktora jest dostepna prawie ze publicznie. Wystarczy sie przejsc np. do biblioteki AGH w Krakowie.

--
Pawel Krawczyk, Krakow, Poland . Politechnika Krakowska . Fido 2:486/23

      http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ . PGP mail welcome