Autor: Krzysztof Kledzik (kledzik_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 12:00:42 MET DST

> Podaj prosze. Dam studentom na preparatyce. Zawszec to ciekawe uzupelnienie
> fizycznych wlasciwosci prostego zwiazku.
> Wojtek

OK. Jutro wysle (przepis mam w domu). W syntezie wykorzystuje sie bezwodnik octowy, ogrzewa sie, potem dolewa wody - trzeba uwazac aby cwiczenie bylo wykonane starannie. Zbytni pospiech moze skonczyc sie na wyrzuceniu mieszanki przez chlodnice. Ciagle chodzi mi po glowie przypadek utraty wzroku spowodowany parami kwasu octowego :-(

Pozdrowienia
Krzysztof Kledzik