Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 14:50:28 MET DST

On Mon, 29 Jul 1996, Witold Piskorz wrote:

> Ja tez mam troche przepisow, tylko musze je wstukac. Warto byloby zrobic
> wspolna baze pomyslow. Moze trzebaby uzgodnic format czegos na ksztalt
> fiszek, mailowych, rzecz jasna... Calosc moznaby trzymac na jakims
> anonimowym ftp - tu zwracam sie do Pawla Krawczyka - moze na pipecie?

Oczywiscie - nie ma zadnego problemu. Co do formatu, to proponuje normalny tekst z markerami, ktore ulatwia potem np. automatyczne zhtmlizowanie tego - @autor, @data, @nazwa czy cos w tym stylu. Probka tego co chce po przepisaniu puscic na liste juz poszla (mam nadzieje, bo wysylalem z domu) - czesc przepisow jest ladnie stabelaryzowanych i chyba nie ma sensu rozbijanie ich na pojedyncze przepisy. Pozostale maja postac:

skladnikAAA%
skladnikBBB%
itp.

Przyszlosciowo moznaby tez pomyslec o przepisach preparatywnych, obrazkach (np. wzory strukturalne).

--
Pawel Krawczyk, Krakow, Poland . Politechnika Krakowska . Fido 2:486/19.19

      http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ . PGP mail welcome