Re: [WINNT] umiecie zdjąć cdrom z pendrajwa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] umiecie zdjąć cdrom z pendrajwa?
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 19 Nov 2023 23:32:27 +0100
W dniu 19.11.2023 o 22:23, PiteR pisze:

próbowałem kilka narzędzi z tej strony
z pięć pendrajwów już zniszczyłem tzn cegła kompletna
zero pojemności. Pewnie wybierałem niewłaściwy kontroler.

muszę odpocząć od tematu.

Są różne wersje narzędzi z do poszczególnych wersji tego samego czipa.
Rozłup obudowę jednego pendrajwa i odczytaj napis na czipie, albo odczytaj te dane jak w tej instrukcji:
https://www.youtube.com/watch?v=19jLkzqOY5I

Dopiero mając dane czipa szukaj instrukcji na tej ruskiej stronie.

PS. Wysyłam drugi raz, bo nie widzę na chmurce mojego posta sprzed chwili.

--
Olek