Re: [WINNT] umiecie zdjąć cdrom z pendrajwa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] umiecie zdjąć cdrom z pendrajwa?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 15 Nov 2023 22:04:21 GMT
in <news:uj2rrs$9t9$1$artiun@news.chmurka.net>
user artiun pisze tak:

> Trzeba było podać przykłady, jaką zawartość mają te peny widziane
> jako cdrom.

Zawartość chyba nieważna, jakieś reklamówki pdfy dla klientów.
Pendrive jest widziany jako cdrom. Jedna partycja CDFS.

diskpart nic z tym nie może zrobić. Rufus też.

> Wtedy pewnie nie było by problemów ze zrozumieniem o
> co Ci chodzi.

Wiesz jeśli pytanie trafia na grupę ludzi którzy się nigdy z tym nie
zetknęli to moim celem nie jest tu pogadanka edukacyjna a potem wszyscy
pokiwają głowami aha no tak, tak, nic nie da się zrobić.

Nadal trzymam worek pendrajwów 16gb reklamówek z blokadą zapisu. Szkoda
wyrzucić. Nawet bym zapłacił za info jak zdjąć blokadę. Może coś
wymyślę. Grupa też nie wiedziała co z tym zrobić jak pytałem rok temu.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10