Re: [WINNT] umiecie zdjąć cdrom z pendrajwa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] umiecie zdjąć cdrom z pendrajwa?
From: Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
Date: Thu, 16 Nov 2023 15:27:50 +0100
W dniu 2023-11-15 o 00:39, PiteR pisze:
mam kilka takich pendrajwów
szkoda wyrzucić.

trzeba przeprogramować kontroler pewnie :/

Maglowałem temat, mam jeden taki pendrive i dziada otworzyłem (wyciągnąłem go z plastikowej obudowy) Raczej się nie da, bo ta pamięć, co odpowiada za wirtualnego CDROMa to pamięć ROM obok właściwej kości pamięci. Nie bawiłem się w wylutowanie tej kości ROM. Nie wiem czy wtedy to w ogóle by się uruchomiło.

Napisałeś tego posta dość enigmatycznie, i faktycznie jak ktoś z tym nie miał do czynienia to nie załapie o co chodzi:)

--
t0maszek