Re: [WINNT] Win11 Live

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win11 Live
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 13 Nov 2023 21:48:39 +0100
Dnia Mon, 13 Nov 2023 18:51:25 +0100, Boguś napisał(a):

> Muszę przetestować komputer z procesorem AMD 7900. Został na nim
> zainstalowany
> UBUNTU 22.04 I tak ma zostać.
> Musze przetestować ten komputer z oprogramowaniem pracującym pod Win11.
>
> Zgodnie z opisem w Internecie :
> 1. Sciągnałem ISO Win11
> https://software.download.prss.microsoft.com/dbazure/Win11_23H2_Polish_x64.iso?t=a0d32338-6618-4a9c-b5b8-84f5f7a4b545&e=1699981526&h=310913c0fb535bac3df2ab611c479cf9b1fe5cbb566f9dfb87c1aba20844255a
>
> 2. Wykorzystałem Rufusa 4.3 do utworzenia bootowalnego dysku USB na
> [...]

Kombinujesz jak koń pod górkę.

Windows live to nie linux live - ciężko będzie przetestować coś bardziej
skomplikowanego, niż Notepad.

Pobierz i zainstaluj VirtualBOX:

https://www.virtualbox.org/wiki/Linux_Downloads
podepnij mu ISO windowsa, co go masz i zainstaluj windows na wirtualce.
Kilka czy kilkanaście minut (jeśli szybki komp) i masz prawie normalny
Windows.
Aby już był prawie całkiem normalny, to doinstaluj jeszcze "dodatki gościa"
i już możesz wszystko robić w zasadzie jak na bare metal.

--
Pozdrawiam.

Adam