Re: [WINNT] Win11 Live

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win11 Live
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Tue, 14 Nov 2023 23:24:40 +0100
Boguś <Telemorele@znajdz.mnie> napisał(a):
13 o 22:26 napisałem "Potrzebuję tylko uruchomić program numeryczny
pracujący  kilka godzin. Na tym samym komputerze będę porównywał czas
obliczeń programu  skompilowanego pod win i czas obliczeń z tym
skompilowanym pod Linuxem".

Racja, nie zauważyłem.

OK. Praktycznie cały czas wykonywane są obliczenia na wszystkich
możliwych  rdzeniach. Raz na 20 min jest zapisywany plik ( 300-400 KB)
dla ułatwienia  restartu gdyby proces się zatrzymał.
Problem jednak w tym, że mam do przetestowanie 3 komputery a będzie w przyszłości czwarty, każdy z innym procesorem.
Na razie mam pomysł, jak znajdę czas, zainstalować WIN na dysku SSD
podłączony do  komputera przez USB i używać go jako przenośny system
operacyjny WIN. Pomysł jest  prosty, tylko jak zwykle, nie wiem jakie
czekają mnie niespodzianki.

Możesz bezpośrednio przez SATA, po USB będzie wolniej. Z kolei sam system po przeniesieniu powinien się normalnie uruchomić. Może ewentualnie marudzić o sterowniki, ale to nie problem. A ostatecznie możesz zainstalować Windows na czysto gdyby coś było nie tak po przekładce. Na SSD pójdzie szybko.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/