[WINNT] Win11 Live

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win11 Live
From: Boguś <Telemorele@znajdz.mnie>
Date: Mon, 13 Nov 2023 18:51:25 +0100
Muszę przetestować komputer z procesorem AMD 7900. Został na nim zainstalowany UBUNTU 22.04 I tak ma zostać.
Musze przetestować ten komputer z oprogramowaniem pracującym pod Win11.

Zgodnie z opisem w Internecie :
1. Sciągnałem ISO Win11
https://software.download.prss.microsoft.com/dbazure/Win11_23H2_Polish_x64.iso?t=a0d32338-6618-4a9c-b5b8-84f5f7a4b545&e=1699981526&h=310913c0fb535bac3df2ab611c479cf9b1fe5cbb566f9dfb87c1aba20844255a

2. Wykorzystałem Rufusa 4.3 do utworzenia bootowalnego dysku USB na pendrajwie.

3. Po włożeniu pendrajwa do USB komputera, uruchomienie komputera, klawiszem F11 przeszedłem do wybrania sposobu botowania. OK, uruchamia się Windows.

W internecie znalazłem taki opis:
"Po uruchomieniu komputera z dysku USB live pojawi się ekran wyboru języka i klawiatury. Po wybraniu odpowiednich opcji pojawi się ekran instalacji systemu Windows. Aby uruchomić system Windows bez instalacji, należy wybrać opcję "Start now" (Uruchom teraz).

Problem w tym, że u mnie nie opcji "Start now //Uruchom teraz " tylko 'Zainstaluj teraz" i chce mi zainstalować Win na HD

Co zrobiłem źle ?

--
 Boguś