Re: [WINNT] Win7 - problem z własnością i otwieraniem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win7 - problem z własnością i otwieraniem plików
From: Colnet <januszp366@gmail.com>
Date: Sat, 19 Aug 2023 03:57:06 -0700 (PDT)
sobota, 19 sierpnia 2023 o 11:22:04 UTC+1 Grzegorz Niemirowski napisał(a):

[..]
 Zajrzyj też do
> panelu sterowania żeby sprawdzić jacy są użytkownicy w systemie. Oczywiście
> jak już będziesz mieć dostęp do tego komputera.

Jacy są użytkownicy - w panelu sterowania sprawdzałem w jednym z poprzednich
połączeń  w : "Użytkownicy i Filtr Rodzinny" i tam były trzy konta:

User(Administrator)
Gośc(wyłączone)
Administrator

W następnym połączeniu planuję przenieść ten katalog na FAT16 lub FAT32
na jamimś pendrive - spodziewam się zgubienia tego usera2, ale nie wiem
czy to coś da.