Re: [WINNT] Win7 - problem z własnością i otwieraniem plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win7 - problem z własnością i otwieraniem plików
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 21 Aug 2023 00:03:32 +0100
in <news:ubu3jc$i1i$1$grzegorz@news.chmurka.net>
user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

> Po skopiowaniu folder będzie miał takie uprawnienia jak folder, do
> którego to kopiowanie będzie wykonane. Innymi słowy odziedziczy
> uprawnienia po miejscu docelowym. A nie wiemy jakie one są, czy są
> prawidłowe.

a nie odziedziczy po folderze z dysku usb?

bo chyba jak się uzyska dostęp do folderu i skopiuje
pliki to tak jakby się je miało a jak nie to nie.

wtedy podwyższamy się do run as admin i folder otwiera się dla nad.

zauważyłem to przy backupie obcych dla systemu dysków ssd.

--
Piter

https://www.veracrypt.fr      https://vivaldi.com
https://www.irfanview.com     https://handbrake.fr