Usiłuję pomóc osobie która kompletnie nic na Widowsie nie potrafi zrobić, a
moje doświadczenia skończyły sie na "późnym" XP, problem poglębia zdalny,
ślamazarny dostęp do tego komputera. Chodzi o pliki MS Word - jeszcze miesiąc
temu się otwierały, a dziś otwierają się "tylko do odczytu".
Jak otworzę "właściwości" pliku to okazuje się że właścicielem jest user2, a
user który jest kontem podstawowym - jego w ogóle nie ma na liście tak żeby
kliknąć "dodaj". Próbowałem polecenia z pod XP: takeown /F "D:\Katalog z
plikami Word'a" /R /D Y , ale to polecenie nie „przechodzi”. User w poleceniu
to imię i ten user2 nie ma swojego katalogu użytkownika w katalogu
"Użytkownicy". Proszę o jakąś pomoc w temacie - najlepiej z linii poleceń bo
po wpisaniu w cmd: takeown /? to tam jest wszystko tak napisane ze nic z tego
nie wiadomo.
|