[WINNT] windows 7 sorowanie ikon w folderach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] windows 7 sorowanie ikon w folderach
From: artiun <artiun@wp.pl>
Date: Fri, 18 Aug 2023 20:09:32 +0200

Ikony.
Chcę ustawić w oknach folderów ustawić sobie własne ustawienie, działa na 1 poziomie, później nie. Chodzi mi np. o to by pliki wykonywale miały swoją kolejność, podobnie jak dokumentacja - beginning, middle, adv. Reasumując, jak to zrobić by można był dowolnie przestawiać ikony programów, plików. Dotyczy
windows 7.
Nie jest mi potrzebne żadne sortowanie, dajcie mi wybór.

Jak olać zarządzenia odgórne?

Wspomagam się minimalistyczną aplikacją, ale na 2/3 poziomie nie daje rady. A to jest zwykłe hierarchiczne układanie.

Proszę tylko nie pisać NTG - bo zapytam o win NT, Win 2000, win XP