Re: [WINNT] Licencja Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Licencja Win10
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Tue, 21 Feb 2023 19:59:58 +0100
nadir <none@hell.org> napisał(a):
Dasz wiarę, że są w tym kraju miejsca, i to nie w środku Puszczy Białowieskiej, gdzie nie dochodzi żaden światłowód, xDSL czy chociażby LTE. Ja wiem, jest Starlinik na każdym rogu, ale on jest tak średnio tani.

Dasz wiarę, że jest mnóstwo miejsc w Polsce, gdzie nie ma sklepu z pudełkowymi Windowsami? Nie rozumiem co chciałeś przekazać, coś nam ten wątek dziwnie dryfuje.

Zanim wątek wszedł w państwowe dotacje, dotyczył kwestii udostępniania treści licencji od Windowsa w Internecie, a nie w postaci papierowej. Stwierdziłem, że nie widzę w tym problemu, bo Internet jest powszechnie dostępny. To, że da się znaleźć białe plamy, niczego nie zmienia. Osoba chcąca zdobyć nośnik do swojego komputera pozbawionego Internetu, z jeszcze większą łatwością dotrze do miejsca z zasięgiem Internetu. Czy zasadne jest drukowanie licencji bo gdzieś jest brak zasięgu? Dla turystów zwiedzających Wieliczkę, którzy pomiędzy jednym a drugim podziemnym jeziorkiem nagle poczują niedpartą potrzebę przypomnienia sobie co MS nawypisywał w paragrafie 4, ustęp 2?

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/