Re: [WINNT] klucz Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] klucz Windows 10
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Fri, 10 Feb 2023 12:13:55 +0100
pueblo <nomail@nomail.pl> napisał(a):
Jak się odsprzedaje licencję OEM? Zgubiłem nośnik dvd albo w ogóle nie było nośnika, ale mam klucz. Kasuję windowsa z dysku i przekazuję komuś klucz i kasuję 10 zeta - bo mi nie zależy. Będzie legalnie?

Będzie. Tylko dlaczego sprzedajesz za 10 zeta coś, co kupiłeś za kilka stówek? Jeśli ktoś sprzedaje praktycznie za darmo, to jest podejrzenie, że on tego windowsa nie skasował i/lub ten sam klucz przekazuje setkom osób. Lub w ogóle klucz pochodzi z generatora.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/