Re: [WINNT] klient gmail w windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] klient gmail w windows
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 01 Feb 2023 12:42:44 GMT
in <news:trdjto$a1nb$1@dont-email.me>
user Jacek pisze tak:

> Ostatnio komuś reinstalowałem W10. Próbowałem uruchomić
> windzianego klienta mailowego dla konta na gmail.com. Po paru
> próbach uzyskałem autoryzację gmaila dla nowego systemu (nie
> dochodziły powiadomienia autoryzacyjne na komórę) i dało się
> zalogować do konta via strona google mail w przeglądarce. Ale ni
> cholery nie udało mi się namówić windzianego klienta by się łączył
> z serwerem.

Próbowałem skonfigurować Thunderbird z tym OAuth bo Google nie pozwala
już łączyć się starym klientom poczty i poległem. Thunderbird nie
pobierał poczty. Jest też dla mnie brzydki i jakiś niefajny.

Nadzieja moja skierowała się w stronę Microsoftowego Mail i klienta
poczty w Vivaldim.

Ostateczność to The Bat który jest za dużą kobyłą na moje potrzeby.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10